sobota 20. februára 2010

Voda

Voda

Ježiš je jediný, kto má vodu života.

Ján 4:10: „Riekol jej Ježiš: Keby si poznala dar Boží a kto ti hovorí: Daj sa mi napiť, - ty by si Jeho prosila, a On by ti dal živú vodu.

Ježiš prichádza za Tebou, prekračuje spoločensky „vhodné“ chovanie. Jeho nezaujíma to, čo si ľudia myslia, ale to, kto si a to, že potrebuješ Jeho dotyk. Robí tak z lásky voči Tebe a z dôvodu, že to Ty a ja, my všetci, bytostne potrebujeme.

Často, až príliš často si ľudia myslia, že ak Boh chce vstúpiť s nimi do vzťahu, tak strácajú. Musia sa vzdať toho, tamtoho... V mysliach ľudí (možno aj v Tvojej) je: „Čoho všetkého sa musím vzdať...? Aké všetky pleasures mi vezme...?“

Viete, Ježiš premýšľa ináč. On neprichádza ku morálne slabej žene preto, aby jej niečo bral. On prišiel niečo dať. Dať niečo, čo ovplyvňuje všetko. Ježiš dáva dar, ktorý ovplyvňuje to, ako premýšľaš, aké sú Tvoje priority, aké sú Tvoje túžby. Ježiš Ti nechce brať život, ale naopak, On Ti chce život dať.

Ponúka Ti živú vodu. Voda spolu s kyslíkom sú dve azda najdôležitejšie látky, ktoré pre život potrebuješ. Bez vody vydržíš maximálne 4 dni, bez kyslíka, max 4 minúty.

Žena Samaritánka si síce žila (na divoko), ale vodu potrebovala. Nedá sa to zaprieť. Nedá sa tváriť, že ju nepotrebujeme. Potrebujeme ju, bytostne, pre život.

Týka sa to len fyzického života? Nie. Platí to aj pre naše duše. Naše duše tak isto potrebujú vodu. Je to ale iný „druh“ vody. Je to voda života, živá voda. Je to voda, ktorá uhasí Tvoj a môj duševný a duchovný smäd. Je to voda, ktorá Ťa nenechá duchovne zomrieť. Je to voda, ktorá Ti dá silu a zmysel života. Je to voda, ktorá Ťa obnoví a občerství. Je to voda, ktorou Boh utíši bolesť a žiaľ Tvojej duše.

Stále máš pocit, že Ti Boh chce niečo vziať? Ja (Ervin) som kresťanom viac ako 10 rokov. Milujem Ježiša a poslúcham Ho tretinu svojho života. Ježiš mi dal viac vecí, dal mi viac radosti, dal mi viac života, dal mi viac sily, dal mi viac zmyslu prečo žiť – ako by som si vedel predstaviť. Božia voda života je milión krát lepšia, ako som si myslel.

Jedine Ježiš Ti ponúka vodu života.

E.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára